معاون استاندار البرز خبر داد:

استان البرز درزمینهٔ تردد و جاده‌ها محور تردد بیش از ۱۴ استان کشور به شمار می‌آید

کر ج(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به نقش استانی، استان البرز با جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر، گفت: نقش ملی استان البرز درزمینهٔ تردد و جاده‌ها که محور تردد بیش از ۱۴ استان کشور به شمار می‌آید، قابل‌توجه است.

کد مطلب: ۸۱۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز درزمینهٔ تردد و جاده‌ها  محور تردد بیش از ۱۴ استان کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، خسرو ارتقایی امروز در آیین تجلیل از فعالان کمک‌رسانی عرصه هلال‌احمر استان البرز که در سالن اجتماعات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: ابتکار جمعیت هلال‌احمر استان البرز مبنی بر تجلیل از امدادگران قابل قدردانی است.

وی با اشاره به نقش استانی، استان البرز با جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر، گفت: نقش ملی استان البرز درزمینهٔ تردد و جاده‌ها که محور تردد بیش از ۱۴ استان کشور به شمار می‌آید، قابل‌توجه است.

معاون استاندار تأکید کرد: میزان تصادفات در جاده‌های استان البرز ۵۰ درصد کاهش داشته که نیروهای هلال‌احمر در این راستا تأثیرگذار بودند.

ارتقایی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف نیز در جاده‌ها با مشکل و ترافیک مواجه بودیم که بازهم با کمک نیروهای جمعیت هلال‌احمر این معضل را مرتفع کردیم.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر نیازمند تجهیزات و بودجه در هلال‌احمر هستیم که از مسئولان کشوری جمعیت هلال‌احمر خواستار همراهی و کمک هستیم.

معاون استاندار البرز بیان کرد: اگر موفق شویم تجهیزات خود را تکمیل کنیم قطعاً در سطح کشور خدمات‌رسانی خواهیم داشت.

ارتقایی اضافه کرد: در نظر داریم نقش استانی و ملی خود را در البرز انجام دهیم که باید در این راستا همکاری مسئولان کشوری را داشته باشیم.

وی یادآور شد: فعالیت در این مجموعه نیازمند توان تخصصی است که تاکنون به نحو مطلوب این نقش ایفا شده است.

معاون استاندار بابیان اینکه در سال ۹۷ ستاد مدیریت استان البرز نیازمند کمک جمعیت هلال‌احمر است، بیان کرد: رویکرد ما این است که نحوه خدمات‌رسانی ما در حوادث به‌گونه‌ای باشد که به‌عنوان استان نمونه در سطح کشور معرفی شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار