امام جمعه موقت شهر ری:

با حمایت از کالای داخلی از موانع اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان عبور می کنیم

شهرری ( پانا)- امام جمعه موقت شهرری گفت: حمایت از کالای ایرانی تکلیفی است که بر عهده تمامی مردم و مسئولان نظام است و با حمایت از کالای داخلی از موانع اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان عبور کنیم.

کد مطلب: ۸۰۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت از کالای داخلی از موانع اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان عبور می کنیم

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی گفت: بیانات رهبری ریشه در مبانی اسلام دارد و همه ما وظیفه داریم در راه اجرای آنها کوشا باشیم.
وی ادامه داد: تحقق شعارسال یعنی مبارزه با اسراف است و خواسته ملت هم در استفاده کالای ایرانی باید منطبق بر اصل و شاخص های حاکم در جامعه باشد.
وی در ادامه بر نقش جوانان در سرنوشت کشور تاکید کرد و افزود: بسیاری از امور کشور را باید به دست جوانان داد چرا که همین جوانان بودند در جنگ تحمیلی کمر دشمن را شکستند و سیاست های راهبردی رهبری را به پیش بردند.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه عید نوروز موجب تثبیت روحیه ملی و وحدت مردم می شود، افزود: ایام نوروز فرصت مناسبی است تا از خلقت خداوند عبرت بگیریم و این نشانه های خلقت را برای تکامل خود استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: عید نوروز می تواند یکی از بنیان های تثبیت خانواده باشد چرا که تنها در این ایام است که صله رحم زیادی انجام می شود و بسیاری از کارکردهای مثبت فرهنگی شکل می گیرد..
ابراهیمی ادامه داد: این ایام فرصت ایجاد معنویت فوق العاده ای است که در دیگر ایام کمتر دیده می شود و این فرصت موجب ازبین رفتن بسیاری از نظرات و مشکلات اجتماعی می شود.
امام جمعه موقت شهرری اضافه کرد: اصحاب رسانه و دست اندرکاران نظام باید جنبه های معنوی نوروز را تقویت کنند و از این فرصت برای تقویت روحیه معنوی تلاش کنند.
وی در ادامه به سالروز حمله رژیم پهلوی به مدرسه علمیه فیضیه در روز دوم فروردین 1342 نیز اشاره کرد و گفت: این رژیم طلبه ها را قتل عام ‌کرد چرا که کانون انقلاب از حوزه های علمیه شکل گرفت.
حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که این قشر از سرنوشت سازان انقلاب است و سعی دارند به هر عنوانی فکر مردم را نسبت به طلاب بدبین کند.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار