در بازدید از غرفه کمیته خدمات اسکان و رفاه مطرح شد:

فعالیت 50 هزار دانش آموز همیار پلیس در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز 97 بیش از 50 هزار دانش آموز ابتدایی به عنوان همیار پلیس با پلیس راه و راهور استان همکاری می کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 50 هزار دانش آموز همیار پلیس در خراسان جنوبی

عباس لامعی صبح امروز در بازدید استاندار از غرفه کمیته خدمات اسکان و رفاه آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: طرح همیار پلیس به عنوان یکی از راهکارهای عملی آموزش مقرارت راهنمایی و رانندگی به کودکان با همکاری پلیس راهور و مدیران مدارس و دانش آموزان در استان اجرا می شود که زمینه ساز کاهش سوانح رانندگی می شود.
وی، با بیان این‌که همیار شدن کودکان موجب افزایش حفظ خودباوری و مسئولیت‌پذیری آنان می‌شود اضافه کرد: همیاران پلیس در افزایش ارتقای فرهنگ ترافیک و پیشگیری از بروز تصادفات نقش زیادی ایفا کرده‌ و می کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پلیس مدرسه در مدارس استان، ادامه داد: حکم این پلیس‌های مدرسه در حکم مامور پلیس است و قطعا رانندگان متخلف در صورت گزارش این افراد جریمه می‌شوند.‏ ‏
لامعی با اشاره به درگیر بودن همه مدارس استان در ارتقای فرهنگ ترافیک، افزود: در کنار 50 هزار دانش آموزش همیار پلیس، 250فرهنگیار ترافیک نیز در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند که امیدواریم تخلفات در نوروز ۹۷ با کمک این افراد کاهش یابد.‏

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار