نماینده فرماندار دبستان شهدای فرهنگی منطقه ۱۶ مشهد:

انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود

مشهد (پانا) - نماینده فرماندار در دبستان شهدای فرهنگی منطقه ۱۶ مشهد گفت: انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود و میدان را برای فعالیت سلیقه‌های جدید باز می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود

افتخارالسادات آتشی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود و میدان را برای فعالیت سلیقه‌های جدید باز می‌کند و باعث می‌شود مردم به نظام سیاسی خودشان اعتماد کنند و آن را از خود بدانند و پشتیبان آن در هر شرایطی باشند.»

آتشی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری مردم را نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و از برکات انقلاب برمی‌شمارند، خاطرنشان کرد: «بر اساس بیانات رهبر عزیزمان، انتخابات از جدی‌ترین و پُرشورترین و پُرجاذبه‌ترین صحنه‌های مشارکت عمومی است و مشارکت، نشانه اعتماد به نظام اسلامی، پشتوانه انقلاب و کشور، وظیفه ملی و میهنی، وظیفه اخلاقی و به معنای دفاع از قانون اساسی محسوب می‌شود.»

وی ادامه داد: «مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، بیانگر آن است که ملت در برابر سرنوشت خود بی‌تفاوت نیست و مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دینی، ملی و اجتماعی می‌دانند. مردم هوشیار و آگاه‌اند و می‌دانند انتخابات، یک جهاد و امتحان عمومی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود باعث تقویت و توانمندی کشور در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایرانی قوی و قدرتمند خواهد بود.»
نماینده فرماندار در دبستان شهدای فرهنگی منطقه ۱۶ گفت: «حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره مشکل‌گشا بوده است. تا جایی که هر جا سدی در مسیر حرکت انقلاب ایجاد شده، مشارکت مردم همه سدها را شکسته است. مشارکتی که نشان از فهم بالا و بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم دارد.

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار