اجتماع بزرگ فضه‌های فاطمی در قم برگزار شد

قم (پانا) - اجتماع بزرگ بانوان قم در آستانه نیمه شعبان با حضور ٣٠ هزار نفری فضه‌های فاطمی(س) در مصلای قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بزرگ فضه‌های فاطمی در قم برگزار شد

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی و سرود ملی آغاز شد و در ادامه، نماهنگ‌های بانوان سرزمین پخش شد.

همسر نخستین شهید مدافع حرم، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی مالامیری» ضمن قرائت وصیت‌نامه شهید اظهار کرد: شهدا در دامن بانوان ولایتمدار همین سرزمین تربیت یافتند. زنان ولایتمدار در تاریخ کشورم موثر بوده‌اند.

وی تاکید کرد: کمتر از یک هفته مانده تا انتخابات که ما زنان باز هم باید در صحنه باشیم و انتخابات را پرشور کنیم. چرا که حضور حداکثری در انتخابات، ولایتمداری زنان ایرانی را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزامحمدی، کارشناس حوزوی نیز در ادامه مراسم طی سخنانی عنوان کرد: خدا را شاکریم که در کشوری آزاد و اسلامی زندگی می‌کنیم و این امنیت و استقلال را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: زنان اثرگذاری در تاریخ اسلام داشتیم که شما بانوان شهر مقدس قم نیز می‌توانید در جامعه موثر باشید.

اجرای گروه سرود ساقی کوثر از دیگر برنامه‌های این همایش بود و همچنین از گروه سرود «سنگر می‌سازیم» رونمایی شد. قرعه‌کشی یک زائر کربلای معلی و 3 زائر مشهد مقدس توسط فرزند شهید علی آقازاده‌نژاد از بخش‌های این مراسم بود.

این همایش با برنامه‌های دیگر از جمله برپایی موکب‌های فرهنگی، شهدایی، حجاب و...، تئاترهای خیابانی نیز همراه بود.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه قم و خانواده شهیدان والامقام حسین همدانی، رضا فرزانه، حمید تقوی، داریوش درستی، علی‌اکبر شیرودی و مهدی زین‌‌الدین نیز در این همایش حضور داشتند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار