افتتاح اولین پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت به مناسبت ایام دهه فجر، اولین پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان در دبستان جوادالائمه در شهر درح سربیشه به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین افتتاح این طرح جهادی، اظهار کرد: هدف از ایجاد پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز، تمرکز زدایی برنامه های قرآنی، شناسایی استعدادهای حفظ قرآن دانش آموزان مناطق مرزی؛ تربیت دانش آموزان حافظ جزء ۳۰قرآن کریم، بهره گیری از ظرفیت فرهنگیان داوطلب و جهادی منطقه و فراهم کردن زمینه جریان گفتمان قرآنی در مناطق کم‌برخوردار است.

وی با بیان این که این طرح جهادی با حضور امام جمعه شهر درح؛ تنی چند از مسئولین معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش سربیشه؛ افتتاح شد، تصریح کرد: اجرای تواشیح گروه دارالقرآن نورالثقلین سربیشه، برگزاری جلسه توجیهی رابطین پایگاه، معلمان و مسئول پایگاه در شهر درح و از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در ادامه، از افتتاح سالن چند منظوره شهدای بانک سپه دبستان بنت الهدی شهر ارسک شهرستان بشرویه خبر داد و ابراز کرد: این سالن با زیربنای ۱۵۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان با مشارکت خیرین، احداث شده که با بهره‌برداری از آن ۸۲ دانش آموز این دبستان از مزایای آن برخوردار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار