ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان اردبیل

اردبیل (پانا) - اداره کل هواشناسی اردبیل اعلام کرد از عصر امروز با ورود سامانه بارشی به استان اردبیل در مناطق جنوبی و مرکزی بارش برف و باران رخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان اردبیل

به پیش بینی اداره کل هواشناسی از عصر امروز با نفوذ سامانه بارشی؛ شاهد کاهش محسوس دمای هوا، افزایش ابرناکی، کاهش دید افقی، یخبندان، وزش باد شرقی، کولاک برف و بارش متناوب برف و باران در غالب مناطق استان خواهیم بود.

این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه در استان فعال خواهد بود.
به شهروندان توصیه شده از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تردد در جاده‌ها حتما زنجیر چرخ و سایر لوازم زمستانی همراه دشته باشند.

شرکت گازاستان در اطلاعیه ای از مشترکین خواسته در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال هم گفت: به‌علت بارش برف سنگین و کولاک شدید در محور خلخال به پونل این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

معروف خسروی تصریح کرد: به‌علت بارش برف سنگین و کولاک شدید در محور خلخال به پونل در راستای حفظ جان مسافران، از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال افزود: از شب گذشته کولاک شدید در محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل ادامه دارد.

به گفته خسروی، این بارش‌ها در محور پونل با شدت بیشتری ادامه دارد که به‌علت اهمیت جان مسافران این مسیر طبق صلاحدید مرکز مدیریت راه استان گیلان با دپوی خاکی مسدود شد و در زمان فعلی تردد تنها از مسیر خلخال به اسالم ممکن است.

وی ادامه داد: تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال غیر از جاده پونل، باز است و تردد با زنجیر چرخ و امکانات زمستانی ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری خلخال بیان کرد: محور خلخال به فیروزآباد نیز امروز چندین بار نمک‌پاشی شده است و در بعضی از قطعات به‌لحاظ برفگیر بودن و یخبندان امکان تردد با سرعت زیاد وجود ندارد، بنابراین رانندگان حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار