مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پی حادثه تروریستی اصفهان و ایذه:

دشمنان ملت مسلمان ایران چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارند

اصفهان (پانا) - مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پی حادثه تروریستی دراصفهان و شهرستان ایذه پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان ملت مسلمان ایران چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارند

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

اقدام تروریستی شهرستان اصفهان و ایذه سند محکم دیگری از ددمنشی دشمنان ملت مسلمان و صلح جوی ایران است که چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارند و احساس می کنند که با روش‌های پلید تروریستی می توانند امنیت ملی و اقتدار کشور را نشانه گیرند.

این حمله ددمنشانه و اقدامات تروریستی و کوردلانه که با دستان ننگین و ستمگر ایادی استکبار، اجرایی و عملیاتی شد و در پی آن؛ به شهادت رساندن کوچک و بزرگ، به ویژه دانش آموزان که قلب و روح ملت ایران اسلامی را به درد آورد، بار دیگر چهره پلید دشمنان قسم خورده این سرزمین را نمایان ساخت.

اما به شهادت رساندن مردم مظلوم، بی دفاع و متدین هرگز خللی در اراده مردم صبور و مقاوم ایران به خصوص مردم اصفهان و خوزستان قهرمان که همواره در تاریخ این کشور صبورانه استقامت و مجاهدت ورزیده اند؛ وارد نخواهد کرد و قطعاً موجب هوشیاری و اتحاد بیش از پیش مسلمانان ایران اسلامی خواهد شد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، مراتب همدردی و تسلیت خود را خدمت خانواده داغدار و مصیبت دیده ابراز می کنم و از خداوند متعال برای کلیه جان‌باختگان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار