رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

دانش‌آموزان باید دارای هویت ملی شوند

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد دانش‌آموزان باید دارای هویت ملی شوند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید دارای هویت ملی شوند

جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل اموزش و پرورش و جمعی از معاونان، مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اظهار کرد: معرفی الگوهای فاخر علمی و ادبی جامعه اسلامی به دانش آموزان باعث می شود مهم ترین شاخصه ها و مولفه های شخصیتی الگوهای تمدن ساز متناسب با گام دوم انقلاب با بینش توحیدی، کرامت انسانی، علم، معرفت، عدالت گستری، استقامت و پایداری و استقلال محقق شود.

نظام مرادی با اشاره به اینکه روز ملی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی در مدارس تبیین شود، بر حضور پررنگ دانش‌آموزان و مشارکت و حضور مردمی در این راهپیمایی تاکید کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد شناخت الگوهای برتر را برای دانش آموزان مهم دانست و افزود: تهیه روزنامه دیواری، شعر، سرود، تئاتر و برگزاری نمایشگاه توسط دانش آموزان با موضوع الگوهای فاخر از مهمترین برنامه ها برای تبیین معارف انسانی برتر در روز ملی ۱۳ آبان است.

مرادی تصریح کرد: مراسم ۱۳ آبان در شهرستان های استان با حضور پرشور دانش‌آموزان همراه با اقشار مختلف مردم، به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار