نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت در شیروان

شیروان (پانا) - زنگ مهر حسینی و ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان، به صورت نمادین در هنرستان محمودیه شهرستان شیروان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت در شیروان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ معلم و ۶۵ دانش آموز شهید دفاع مقدس گفت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، زنده نگهداشتن یاد رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس نمره بیست گرفتند.

فرامرز شجاعی افزود: به یمن رشادت ها و تلاش‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از حریم و حرم و ناموس مردم، تمام قد ایستاده و از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان شیروان در سال تحصیلی جدید با ۴۲۷ آموزشگاه، میزبان ۳۲ هزار دانش آموز خواهد بود.

شجاعی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و همت فرهنگیان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، المپیادها و کنکور سراسری، توسط دانش آموزان این شهرستان با رشد قابل توجهی روبرو شود.

قرائت قرآن توسط قاری سید محسن علوی، اهدای شاخه گل به جانشین و معاون پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان و قرائت بیانیه دفاع مقدس توسط دانش آموز فاطمه کهنسال از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار