حضور گسترده مردم کرج در راهپیمایی روز جهانی قدس

کرج(پانا) - مردم کرج با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم، انزجار و نفرت خود را از رژیم جعلی صهیونیستی به جهانیان نشان دادند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده مردم کرج در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور پرشور مردم ولایتمدار همیشه در صحنه و شهیدپرور استان البرز در راهپیمایی امروز، لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایداری روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان است.
مردم کرج با برافراشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین از میدان توحید امامزاده حسن تا مصلای امام خمینی(ره) کرج انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، آمریکا و سران برخی کشورهای عربی از جمله آل سعود و آل خلیفه اعلام کردند.
راهپیمایان در مسیرهای راهپیمایی با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
در این مراسم، اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان، روحانیون، بازاریان و اصناف حضور داشته و نفرت و انزجار خود را از جنایت های رژیم جعلی صهیونیست ها اعلام کرده اند.
راهپیمایان در این مراسم با سردادن شعارهایی نظیر الله اکبر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده نابودی هرچه سریع تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیست جنایتکار را در جهان خواستار شده و بر ادامه راه شهدای آزادی فلسطین تاکید کردند
در این مراسم از شهرها و بخش های استان البرز نیز، مردم این شهرها و بخش ها از جمله فردیس، کمالشهر، نظرآباد، محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت، هشتگرد، اشتهارد و طالقان همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس، حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.
خبرنگار:ژیلا تهمورسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار