پیام تبریک رییس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز امور تربیتی

یاسوج (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلو یه و بویراحمد با صدور پیامی به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز امور تربیتی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد متن پیام سید نظام مرادی به شرح ذیل است.

هشتم اسفند یادآور شکل گیری نهاد فرهنگی و معنوی در متن دستگاه تعلیم و تربیت است که با تدبیر بلند دو شهید گرانقدر انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و با هنر و با درک عمیق و صحیح از وضعیت فرهنگی در کشور در راستای گسترش مفاهیم دینی و اخلاقی و پاسداری از حرمت ها و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی پای به عرصه وجود نهاد و از لحظه تولد تا به امروز عملکرد و وظایف متعدد و متنوعی را در راستای تربیت نسل فرداساز ایران اسلامی به عهده داشته است.

با توجه به دیرینه درخشان این نهاد فرهنگی و تربیتی می توان اذعان کرد که امور تربیتی همچون رودخانه ای زلال و پربرکت است که با جاری شدن در سرزمین اندیشه ها و باورها، ایمان، اعتقاد و تعهد را در ضمیر دانش آموزان بارور می سازد.

این نهاد مقدس اکنون با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت آن و کسب تجارب ارزشمند و متنوع تلاش دارد تا با محور قرار دادن سند تحول بنیادین و با استفاده از شیوه های علمی بیش از پیش زمینه های تحقق آرمان های تعلیم و تربیت دینی را فراهم سازد و در این مسیر سخت نیازمند توجه مسئولین بویژه در حوزه های نیروی انسانی، ردیف های اعتباری و فضاهای پرورشی است.

اینجانب ضمن تبریک هشتم اسفندماه، سالروز تشکیل امور تربیتی و هفته تربیت و با تشکر از همه همکاران ارجمند، مدیران، معاونان، معلمان، مشاوران، به ویژه مربیان تشکیلات پیشتازان که مسئولیت سنگینی را جهت تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه بر عهده دارند سپاسگزاری می کنم.

امیدوارم با نگاه لطیف حضرت سبحان برکات الهی قرین تمامی تلاش ها و لحظات زندگی تان بوده و در تحکیم و تقویت جریان زلال تربیت دینی سهمی به مبارکی آفتاب داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار