چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ متن پیام محمد رحمتی به شرح زیر است.

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد.
با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷ این حقیقت برای جهانیان آشکار شد که جمهوری اسلامی ایران با رهبری بنیانگذارکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و بر اساس اصول استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان هایشان با شعار ستقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشتند و لحظه ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.
بدون شک راه مبارزه با دشمنی ها و حفظ اهداف نظام در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب؛ ترویج روحیه انقلابی است و دهه فجر فرصت مناسبی برای تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب است.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به فرهنگیان فرهیخته، اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای ایشان و خانواده‌‎های گرانقدرشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار