معلم برخواری تشنه خدمات دهی به بیماران کرونایی

اصفهان (پانا) - یک معلم اهل شهرستان برخوار اصفهان که در مرکز بهداشتی، درمانی این شهرستان در بخش بیماران کرونایی کرونا فعالیت داشته است، بار دیگر ایثار معلمان را بازگو کرد و تاکید کرد تشنه این خدمت است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم برخواری تشنه خدمات دهی به بیماران کرونایی

فائزه حبیبی، معلم تربیت بدنی مقطع ابتدایی شهرستان برخوار استان اصفهان که متولد شهر معمولان استان لرستان است ،دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و دارای ۴سال سابقه کار بوده است، از سال ۹۶ تا مهر ۱۴۰۰ حق التدریس بوده و در مهر ۱۴۰۰ پیمانی شده است . او به معلم بودن افتخارمی کند و مشغول خدمت به دانش آموزان است.
او همیشه به معلمی به عنوان یک هنر و فرصت نگاه کرده و از بودن در جمع این هنرمندان بی چشمچداشت، خوشحال و خرسند است و با افتخار تمام و شوق و اشتیاق فراوان، در سپری کردن ایام خدمت خود بوده و آرزو می کند،بعنوان فردی مفید در این جبهه خدمتی به جامعه داشته باشد.

وی در گفت و گو با پانا گفت: «با توجه به اینکه دارای مدرک بهیاری بودم و سابقه اورژانس کاری داشتم و از سال ۹۱ در در واحد بهداشت معمولان استان لرستان سابقه خدمت به مردم را بدون هیچگونه دریافت حق الزحمه ای دارن، با شروع و گسترش بیماری کرونا هر روز این فکر بیشتر و بیشتر در ذهن من تقویت می شد که چگونه می توان در این شرایط علاوه بر انجام رسالت معلمی در مبارزه با این بیماری حداقل کمکی داشته باشم.»

حبیبی افزود: «اخبار صدا و سیما و دیدن مواردی در بین دوستان و آشنایان و خانواده مرا هر روز بیشتر از قبل تشنه خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمانی و بهداشتی می کرد تا اینکه با مشورت خانواده و حمایت آنها و ارائه پیشنهاد به مرکز بهداشتی معمولان وارد این عرصه خدمتگزاری شدم و با وجود تمام مشکلات و محدودیت ها لحظه ای از تصمیم خود مبنی بر کار در فضا و مکان کرونایی عقب ننشستم.»

وی ادامه داد: «این اقدام را یک خدمت ضروری و واجب برای خود می دانستم و هر زمانی که این مرکز یا هر مرکز دیگری به کمک بنده برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی نیاز داشته باشد، دریغ نمی کنم. الان حدود دو سال است که با شروع کرونا در کنار واحد درمان شهرستان معمولان در حال خدمت رسانی به مردم هستم.»

خبرنگار: زهره ملایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار