استاندار قزوین:

استان قزوین از امن‌ترین استان‌های کشور است

قزوین(پانا)-استاندار قزوین گفت روحیه همگرایی و وحدت بسیار خوبی در استان قزوین وجود دارد، امروز استان قزوین بعنوان امن ترین استان کشور مطرح است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
استان قزوین از امن‌ترین استان‌های کشور است

همایش مدیریت پیشگیری از وقوع جرم با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران استانی به میزبانی فرماندهی سپاه صاحب الامر استان برگزار شد.
استاندار قزوین اظهار داشت: روحیه همگرایی ، وحدت بسیار خوبی در استان قزوین وجود دارد و مسوولان استان همواره به دنبال افزایش اعتماد مردم به انقلاب اسلامی هستند.
استاندار قزوین با بیان اینکه این استان یکی از استان های امن کشور مطرح است، گفت: استان قزوین از امن ترین استان های کشور است و که این اتفاق در سایه همدلی و اتحاد رقم خورده است.
جمالی پور بیان داشت: شورای تامین به عنوان یک تیم واحد در استان قزوین عمل کرده و هدف اصلی آن خدمت به مردم و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای مردم است.
وی افزود: همراهی بسیار موثر در مسائل مختلف و مشورت صادقانه و اخلاق مدارانه در شورای تامین وجود دارد و اعضای شورای تامین همواره دغدغه خدمت به مردم را دارند.
استاندار قزوین با اشاره بر لزوم اعتماد سازی در جامعه گفت: پایبندی به اصول و ارزش های اخلاقی یکی از ضروریاتی است که باید مردم و مسوولان به آن توجه داشته باشند.
جمالی پور با بیان اینکه قطع وابستگی و استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب است، اظهار داشت: روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی که انقلاب اسلامی در مردم ایران ایجاد کرده، پیشرفت‌های شگرفی را در عرصه های مختلف رقم زده است.
وی با اشاره به برگزاری چنین کارگاه هایی در سطوح مختلف گفت: یکی از راه های تعالی در امور آموزش است،هر چقدر در مسیرآموزش حرکت کنیم به موفقیت های بیشتر و تعالی می رسیم لذا برگزاری این نوع کارگاه ها بسیار مفید و موثر است که می توان بسیار بهتر مدیریت امور را به دست گرفت.
استاندار یادآور شد: تمام زندگی ام مدیون خون شهداست و در طول دوران خدمتم در استان از روزنه سیاسی به امور نگاه نکردم بلکه از روزنه نظام ،به مردم نگاه کرده و از روز نخست که به استان امدم این مسئولیت را امانتی دیدم و تلاش کردم از آن صیانت کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار