افتخاری دیگر برای هرمزگان؛

کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز توسط دانش آموز پژوهشگر و فعال هرمزگانی

هرمزگان(پانا)- دانش آموز و پژوهشگر فعال پژوهشسرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس جایزه بنیاد فرهنگی البرز را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز توسط دانش آموز پژوهشگر و فعال هرمزگانی

دیانا دانش، دانش آموز پایه دهم دبیرستان خیام ، مخترع ، پژوهشگر ، دارنده مدال نقره جشنواره ملی ابن سینا ، مقام سوم جشنواره نوجوان خوارزمی و دارای مقام‌های متعدد علمی ، فرهنگی ، پژوهشی و ورزشی می باشد که بر اساس شاخصها و امتیازات داوران ، موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز شد.

در جشنواره ملی البرز مقارن با پنجاه و نهمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز چهل و هفت نفر از دانش آموزان برتر پایه های نهم و دوازدهم سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ از بین شرکت کنندگان در سطح کشوری براساس شاخص ها و امتیازات مربوطه حائز رتبه علمی برای دریافت جایزه بنیاد البرز شدند.

جایزه بزرگ البرز به عنوان نوبل ایرانی شناخته شده و با سابقه ترین جایزه علمی کشور محسوب می شود و برگزیدگان شامل ۲۷ دانش آموز متوسطه اول و ۲۰ دانش آموز متوسطه دوم از سراسر کشور بودند.

جایزه البرز در آستانه شصت سالگی خود که زایش‌ و رویش از اندیشه نیک و سرشت پاک زنده یاد حسین علی البرز نشأت گرفته است همه ساله توسط بنیاد فرهنگی البرز و با هدف ارج نهادن به مقام علمی دانشمندان، پژوهندگان و نوآوران برتر به نخبگان ایرانی اهدا میگردد. براساس نیت واقف و اساسنامه بنیاد فرهنگی البرز برگزیدگان جایزه البرز در بخش دانش آموزی، نوجوانان و نوباوگان ایرانی هستند که علاوه بر کسب شایستگی‌های علمی از موفقیت های فرهنگی و هنری و نیز ابتکار و نوآوری برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار