اجرای طرح صدای پای کنکور در شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)-مدیر آموزش و پرورش حمیدیه گفت طرح صدای پای کنکور برای اولین بار در استان خوزستان توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح صدای پای کنکور در شهرستان حمیدیه

عزیز مزرعه با اعلام این خبر در جلسه ستاد کنکور شهرستان حمیدیه گفت: این طرح شامل سه برنامه بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت است که با اجرای طرح های تور مشاوره ای و جهاد علمی خصوصا در مدارس روستایی آغاز خواهد شد. دعوت از خیرین آموزشی، سنجش مهارتهای علمی دانش آموزان، تورهای علمی با هدف اعزام معلمان و دبیران برجسته شهرستان و تلاش برای کسب رتبه های برتر در جشنواره ها و مسابقات از اهداف طرح صدای پای کنکور است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه افزود: نسبت به سال گذشته قبولی های پزشکی شهرستان امسال سه برابر شده و از رتبه چهل به رتبه 28 در نتایج امتحانات نهایی رسیدیم. همچنین تعداد قبولی دانشگاه های دولتی و فرهنگیان افزایش داشته است. او با اشاره به موفقیت کشوری دانش آموزان و معلمان این شهرستان در پرسش مهر، جشنواره علمی فرهنگی فردا و تدریس برتر تاکید کرد که بحث های آموزشی و موفقیت ها واگیردار هستند. بنابراین مطرح کردن موفقیت ها در سطح شهر قطعا در ایجاد انگیزه برای بقیه اثرگذار است.

مزرعه بیان کرد: تلاش برای بروزرسانی کتابخانه ها در مدارس کنکوری و برگزاری دوره های ارزیابی توجیهی با ناظرین، مشاوران و مدیران از دیگر برنامه های ستاد کنکور شهرستان حمیدیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار