کتابخانه پستی نیشابور فعالیت خود را از سر گرفت

نیشابور ( پانا)- کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیشابور همزمان با بازگشایی مجدد مراکز در هفته ملی کودک، عضو گیری خود را از سر گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه پستی نیشابور فعالیت خود را از سر گرفت

به گزارش مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیشابور، به بهانه هفته ملی کودک وپیرو دستورالعمل بازگشایی هوشمند مراکز فرهنگی‌وهنری کانون، فعالیت مجدد کتابخانه‌ پستی در شهرستان نیشابور آغاز شده است.

کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور فرصتی برای دسترسی کودکان و نوجوانان روستایی به کتاب و عامل شکوفایی اندیشه و خلاقیتهای آنها محسوب می شود.

این مرکزویژه کودکان و نوجوانان روستایی و حاشیه نشین است که دسترسی به کتاب ندارند و در این مرکز با هدف تحقق و توسعه فرهنگی، کتاب و مطالب خواندنی وبا همکاری و همراهی مدیران مدارس برای دانش‌آموزان عضو این کتابخانه ارسال می‌شود.

در همین حال، اعضای این مرکز پستی نیز پس از مطالعه از همان طریق، کتاب‌ها را برگشت داده و منابع جدید دیگری دریافت می‌کنند واین چرخه در طی سال جریانی مستمر دارد.

معرفی کتاب و شخصیت، معرفی وقایع وایام واجرای مسابقات مختلف فرهنگی ،هنری و ادبی در مدارس روستاهای تحت پوشش از جمله فعالیت‌های این کتابخانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار