مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

13 هزار و 500 دانش‌آموز بی‌بضاعت در استان شناسایی شده است

بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی در طرح «همکلاسی مهربان» آماده می‌شود

قم (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از آماده‌سازی بیش از 14 هزار و 500 بسته آموزشی و اهدا به دانش‌آموزان در پویش همکلاسی مهربان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
13 هزار و 500 دانش‌آموز بی‌بضاعت در استان شناسایی شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، «حمید رضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش قم امروز در مراسم نمادین توزیع بسته های آموزشی که در سالن شهید مطهری دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز آرامش دادن به خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز باید جزء اولویت کاری همگان قرار گیرد.

وی افزود: پویش ارزشمند همکلاسی مهربان یکی از طرح های مشترک آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی است که اقدامی ویژه در راستای تشویق به آموزش و استمرار یادگیری در آستانه سال تحصیلی جدید محسوب می شود و ان شاءالله بتوانیم با اقدامات دیگر از جمله کمک های مومنانه و با هدف رفع نگرانی اولیای محترم استان نسبت به تهیه نرم افزار های آموزشی نیز در آموزش الکترونیکی اقدام کنیم.

شیخ الاسلام با بیان اینکه نزدیک به 13 هزار و پانصد دانش آموز بی بضاعت در استان توسط اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم شناسایی شده و اطلاعات فردی آنان در دسترس است، گفت: ما همواره برای حل مسائل دانش آموزان دغدغه داشته ایم و برای به حداقل رساندن آن به کمک دستگاه های دیگر استان نیازمندیم.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته 5 هزار دانش آموز از داشتن تبلت و وسایل نرم افزاری هوشمند آموزشی بی بهره بوده اند گفت: از این تعداد 3 هزار نفر با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) و آموزش و پرورش از فرصت ذکر شده بهره منده شدند و برای تحصیل دانش آموزان باقی مانده باید اقدامات موثری انجام گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در پایان گفت: از مسئول پشت میز نشین نباید انتظار اجرای سند تحول بنیادین را داشت که البته با افتخار باید اعلام کنم همکاران عزیز ما در استان قم از روحیه جهادی در راستای کمک بدون منت به خلق و تحقق سند تحول بنیادین بهره مند هستند.

در این مراسم، حجت الاسلام احدی نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سرهنگ اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزان استان و به همراه معاونین اداره کل و رؤسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

بر اساس اعلام «رضا شهسواری» رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان، تمامی بسته های آموزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی به دانش آموزان عزیز نیازمند استان تحویل داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار