رتبه های کشوری سی ونهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۲

تهران (پانا) - کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۲؛ از کسب چهار رتبه کشوری دانش آموزان منطقه در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز کشور سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه های کشوری سی ونهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۲

معصومه شمشادی، کارشناس قرآن، عترت ونماز منطقه ۱۲ در گفت وگو با پانا و در اهمیت انس با قرآن بیان کرد: «خداوند، به قرائت کنندگان و حاملان قرآن، پاداشی بزرگ خواهد داد. پیامبر اکرم (ص) فرمود:«هرکس برای رضای خدا و آگاهی عمیق در دین، قرآن بخواند، ثواب ملائکه و انبیا و رسولان را خواهد داشت.»
وی تاکید کرد: «با توجه به‌ این‌ که‌ قرآن در فرهنگ و اعتقادات مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ باید آموزش قرآن مورد توجه قرار داده شود، تا همگان بتوانند از این منبع عظیم کسب فیض کنند. از این‏ رو، درس قرآن در میان درس‌های گوناگون دوره‌های تحصیلی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.»

شمشادی اضافه کرد: «بنابراین با برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری های درست در زمینه های قرآنی می‌توان نتایج مطلوب تری را کسب کرد.»

وی در ادامه به ظرفیت بسیار خوب رشد قرآنی معنوی دانش آموزان منطقه ۱۲ که دارالمؤمنین شهر تهران است اشاره کرد که شاهد مثال آن را موفقیت های کسب شده توسط دانش آموزان منطقه عنوان کرد.

این کارشناس قرآنی افزود: «سه رتبه اول و یک رتبه سوم مجموعا چهار رتبه برتر در سطح مسابقات کشوری قرآن ،عترت ونماز توسط دانش آموزان این منطقه حاصل شده که اسامی ممتازین به شرح ذیل است:
سمانه بابایی رتبه اول کشوری در رشته حفظ ۱۰ جزء دوره متوسطه اول از دبیرستان دوره اول روشنگر، حنانه سادات چاووشی رتبه اول کشوری در رشته انشای نماز پایه دوازدهم از دبیرستان علوم و معارف شهید مطهری، سنا شکیب رتبه اول کشوری در رشته احکام پایه دوازدهم از دبیرستان دوره دوم سلمان و امیر عباس ساجدی رتبه سوم کشوری در رشته قرائت پایه نهم از دبیرستان دوره اول امام عصر (عج) کسب کردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار