فرماندار اسلامشهر:

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در گرو مشارکت پرشور جوانان است

اسلامشهر (پانا) - جوانان به‌عنوان قشر فعال، پرتحرک و بانشاط جامعه می‌توانندبا تشویق و ترغیب‌کردن مردم به مشارکت در انتخابات نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در گرو مشارکت پرشور جوانان است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی در جمع اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان اظهار کرد: ایران اسلامی سه سال جنگ اقتصادی را با مقاومت و ایستادگی مردم سپری کرد و امروز فشار حداکثری دشمنان با شکست روبرو شده است.

او با بیان اینکه طبق اعلام بانک مرکزی متوسط درآمد ارزی کشور در بیست سال گذشته سالانه ۴۵ میلیارد دلار بوده، گفت: تحریم‌های ظالمانه اخیر باعث شد تا در دو سال گذشته متوسط درآمد ارزی کشور به ۷ میلیارد دلار تقلیل یابد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو افزود: هدف دشمنان ما از تحریم‌های فلج کننده و فشارهای اقتصادی ناامید کردن مردم از آینده کشور است.

مرسلپور به تلاش های شبانه‌روزی بنگاه‌های خبری ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و ادامه داد: جوانان به عنوان قشر فعال، پرتحرک و بانشاط جامعه می‌توانند با تشویق و ترغیب کردن مردم به مشارکت در انتخابات نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار