مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

کسب رتبه‌های برتر کشوری فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهردر پرسش‌مهر 21

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از کسب هفت رتبه کشوری دانش‌آموزان و دو رتبه فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه در مسابقات پرسش‌مهر 21خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر کشوری فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهردر پرسش‌مهر 21

حسینعلی بنار در گفت و گو با پانا ضمن تبریک به برگزیدگان کشوری و استانی و قدردانی از زحمات کلیه عوامل دست‌اندر کار پرسش مهر 21 اظهار کرد:«پرسش مهر با هدف ارتقاء سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی، نقدپذیری و پرسشگری، ایجاد اعتماد به نفس، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان، همه ساله در آغاز سال تحصیلی توسط رئیس جمهور در سطوح دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی (به جز دوره اول ابتدایی) و همه فرهنگیان مدارس (دولتی و غیر دولتی) و کارکنان شاغل در آموزش و پروش در رشته‌های فرهنگی و هنری 21 گانه در این مسابقات به رقابت می‌پردازند و سال تحصیلی گذشته نیز با توجه به شرایط کرونا پرسش رئیس جمهور با این موضوع که فرزندانم، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید، مطرح شد.

بنار تصریح کرد: در آموزش و پرورش اسلامشهر در این دوره از مسابقات و در سطح مدارس 136 آموزشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کردند و 20793دانش‌آموز و همکار فرهنگی در سایت همگام مسابقات شرکت کردند و 5000اثر به منطقه ارسال شد و در داوری 229اثر برگزیده شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: پس از ارزیابی آثار در استان 82 رتبه برتر استانی را کسب کردیم و در مجموع هفت دانش‌آموز و دو نفر از همکاران فرهنگی نیز توانستند به رتبه‌های برتر کشوری دست پیدا کنند.

او ادامه داد:در بخش همکاران فرهنگی خانم‌ها پروانه طاهری از آموزشگاه شهدای واوان در رشته وبلاگ و زهره نوری از آموزشگاه 22 بهمن در رشته داستان نویسی برگزیده کشوری شدند.

بنار خاطرنشان کرد: برگزیدگان بخش کشوری دانش‌آموزی پرسش مهر 21 نیز امیر عباس پوررحیمی پایه دهم آموزشگاه شیخ کلینی رتبه اول وب‌نوشت نازنین زرنوشه فراهانی پایه دوازدهم هنرستان شهدای واوان رتبه اول در رشته نقاشی،خط،آینازگنج خانلو پایه یازدهم آموزشگاه صدیقه طاهره(س) رتبه اول استندآپ کمدی، محمد امین استیری پایه دهم آموزشگاه موفقیان رتبه اول فیلم پویا نمایی، حدیثه باهوش آغمیونی پایه یازدهم آموزشگاه صدیقه طاهره(س) رتبه دوم رشته نمایشنامه‌نویسی،اناز امیدی حسین‌آبادی پایه دوازدهم هنرستان شهدای واوان رتبه سوم عکاسی و علیرضا پورمیرزا پایه دوازدهم آموزشگاه ناصری منش رتبه سوم خط نستعلیق هستند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار