مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

استقرار ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان در استان یک فرصت ارزشمند است

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد استقرار ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور در استان یک فرصت ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان در استان یک فرصت ارزشمند است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از اعتماد مجموعه وزارتی به استان زنجان که به عنوان ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور تعیین شده است، تشکر می کنیم.

مظفری در ادامه افزود: استقرار ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور در استان یک فرصت بسیار ارزشمند است که می توانیم توانایی ها، کارایی ، خلاقیت و نوآوری همکاران استان را در سطح کشور معرفی و به عرصه ظهور برسانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد : برنامه های فعالیت های تابستانی دانش آموزان از 5 تیر ماه شروع و تا اول شهریور ماه و مطابق با دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت که مراسم افتتاحیه آن با حضور مقام عالی وزارت و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت تمامی همکاران در اجرای هر چه بهتر این برنامه از سایر ادارات مرتبط در غنی سازی اواقات فراغت خواست تا با مشارکت و همکارای سازنده، برنامه های شایسته در این زمینه ارائه نماییم و استان زنجان میزبان خوبی در این خصوص باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری گفتگوی اختصاصی وزیر آموزش و پرورش با مدیران مدارس استان زنجان در این هفته، تصریح کرد: گفتگو مقام عالی وزارت با مدیران مدارس استان فرصت ارزشمندی است که باید از آن بهره ببریم، بنابراین ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم در این خصوص داشته باشیم و تمامی مدیران محترم استان در این نشست مجازی حاضر شوند.

در ابتدای این جلسه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تشریح دستورالعمل و محورهای پنج گانه ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان گفت: برنامه های فعالیت های تابستانی دانش آموزان با شعار «هر دانش آموز یک مهارت» و در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است، مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور انتخاب شده است و در این جلسه ضمن تشکیل ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی دانش آموزان سراسر کشور و در خصوص برنامه ریزی، تمهید مقدمات و هماهنگی نحوه اجرای فعالیت های تابستانی دانش آموزان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار