پیام حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری کل استان زنجان اعلام کرد بیست و نهم فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دادگستی کل استان زنجان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین، روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های فرزندان برومند ملت قهرمان در نهادی است که از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده است.

ارتش غیرتمند در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و در این راه پیشنیه درخشانی را از خود برجای نهاد.

با گذشت بیش از چهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، امروز ارتش توانمند به مدد تجارب ارزشمند دوران جنگ، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا با حضور اثر گذار در همه عرصه ها با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزارها و ادوات نظامی و مجهز شدن به دانش و فناوری‌های روز دنیا، و همچنین حضور به موقع در صحنه امداد رسانی در بروز بیماری ویروس منحوس کرونا در کنار سایر نهاد ها توانست به عنوان برجسته‌ترین و کارآمدترین ارتش در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیروهای مؤمن، مخلص، فداکار و جان برکف ارتش به ویژه فرماندهی و پرسنل دلاور تیپ 216 زرهی زنجان تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از دستاوردهای آن در ظل توجهات مولای حق حضرت صاحب الزمان(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار