افزایش آمار جان باختگان کرونایی در استان؛

شمار جانباختگان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به 470 رسید

یزدان پناه: نتیجه بی توجهی و سهل انگاری ها آسیب به سلامت عمومی است

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 470 نفر خبرداد داد و عنوان کرد متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شمار جانباختگان  کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به 470 رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 225 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 51 نفر مبتلای قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 26780 مورد گزارش شده است.

یزدان پناه گفت: از 778 جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 26 درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب بویراحمد، گچساران و بهمئی بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین 700 نمونه تست سریع در استان انجام شد که 6 درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، لنده و بهمئی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته میزان شیوع بیماری افزایش یافته و متاسفانه طی چند روز گذشته با رشد آمار جان باختگان و بیماران بستری مواجه هستیم.
وی گفت: علیرغم همه تذکرات و توصیه های عنوان شده شاهد برخی بی توجهی ها و سهل انگاری ها در استان بودیم که نتیجه آن آسیب به سلامت عمومی بوده است. از مردم خواهش میکنیم برای پیشگیری از هر اتفاق ناگوار به تذکرات توجه نموده و از مسافرت و دورهمی ها خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار