برگزاری جلسه همیار معلمان چناران

چناران(پانا)- مدیر دبیرستان دکتر حسابی در جلسه همیار معلمان دبیرستان در رابطه با لزوم همیار معلم در کلاسها گفت  همیار معلم به دانش آموزی گفته می شود که از نظر علمی و اخلاقی در سطح قابل قبولی باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه همیار معلمان چناران

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران در جلسه همیار معلمان دبیرستان که با شرکت دانشآموزان همیار معلم دبیرستان در محل دبیرستان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از دانش آموزان عزیزی که در ایام کرونا که کلاسها در فصای مجازی برگزار می‌شود، برای کمک به دبیران بعنوان همیار معلم فعالیت می کنند گفت: همیار معلم به دانش آموزی گفته می شود که از نظر علمی و اخلاقی در سطح قابل قبولی باشد و با هدایت و راهنمایی اولیای مدرسه، موجبات ارتقاء سطح علمی و اخلاقی دیگر دانش آموزان را فراهم کنند.

طایفی در این جلسه ادامه داد: در شرایط کنونی که بیشتر دانش آموزان در فضای مجازی فعالیت دارند لزوم وجود همیار معلم بیشتر از قبل در کلاسهای درسی احساس می‌شود.

وی گفت: اهداف اجرای طرح همیار معلم در مدارس بهره گیری از توانمندی علمی دانش آموزان ممتاز هر درس به منظور رفع تدریجی اشکالات درسی سایر دانش آموزان ونهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقای کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر وتقویت اعتماد به نفس دانش آموزان است.

سیدمحمد موسوی معاون آموزشی دبیرستان دکتر حسابی درادامه جلسه باتشکر از همکاری دانش آموزان عزیز همیار معلم درکلاسهای درسی دبیرستان که در سال جاری کلاسها بخاطر شرایط بهداشتی و ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و کلاسهای حضوری تعطیل می باشد گفت: نحوه اجرا و فعالیت همیار معلم‌ها در کلاس های دبیرستان دکتر حسابی بدین صورت می باشد که دبیران دبیرستان، برای هر کلاس یک نفر را که از نظر علمی و اخلاقی مقبول باشد به عنوان همیار معلم، سر گروه انتخاب می کنند.

در پایان از تعدادی از همیار معلمان فعال دبیرستان تقدیر شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار