برگزاری جشن تکلیف مجازی دانش‌آموزان پسرآموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - توصیه می‌شود،برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان ، به ویژه جشن تکلیف دختران در عین سادگی به زیبایی هرچه تمام‌تر برگزارشود.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف مجازی دانش‌آموزان پسرآموزش و پرورش رودهن

مهدی درودگری جعفر آباد معاون پرورشی و تربیت بدنی دبیرستان غیر دولتی دوره اول متوسطه البرز آموزش و پرورش رودهن درگفت و گو با پانا اظهار کرد: هنگامی که کودکان به سن شرعی می‌رسند و اصطلاحا" مکلف می‌شوند، بر آنها انجام دادن دستورات پروردگار، عمل به واجبات و دوری از محرمات واجب می‌شود.

او افزود: در واقع این جشن نوعی سپاسگزاری و ابراز شادی برای سلامتی و نعمت تکلیف برای دختران و پسران است و والدین و مسئولان مدارس می‌بایست سعی کنند با برگزاری جشن تکلیف یا همان جشن عبادت این واقعه را در ذهن دانش‌آموزان مهم جلوه دهند.

درودگری تصریح کرد: توصیه من این است که جشن تکلیف به ویژه جشن تکلیف دختران در عین سادگی به زیبایی هرچه تمام‌تر برگزارشود و به هیچ عنوان از آن چشم‌پوشی نشود،اگرچه فقط دادن چادرنماز و سجاده باشد.

در مراسم جشن تکلیف مجازی دانش‌آموزان پسر دبیرستان غیر دولتی دوره اول متوسطه البرز آموزش و پرورش رودهن، حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد انصارالحسین(ع)، عباسعلی عاشقی عضو شورای اسلامی شهر رودهن و همتی موسس دبیرستان غیر دولتی البرز و علی همتی معاون آموزشی دبیرستان حضور داشتند و برنامه درشبکه شاد برگزار شد.

خبرنگاردانش‌آموز: کوثر شهر باف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار