معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱ عنوان کرد:

ورزش های تیمی بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه افراد دارد

تهران(پانا)- تیم فوتسال دانش آموزان منطقه یک، جهت آمادگی و اعزام به مسابقات کشوری دانش آموزان پسر سال 99 به صورت منظم در سالن شهید مسجدی به تمرین می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش های تیمی بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه افراد دارد
فاطمه سید مومن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 1، زهراسیف؛ مدیر سازمان دانش آموزی و زینب گنجی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی از تمرینات آمادگی تیم فوتسال منطقه یک بازدید کردند.
در این بازدید ابتدا علی محمدی، مربی تیم گزارشی از وضعیت کلی وعملکرد تیم و مسابقات ارائه کرد و بطور کلی با وجود شرایط موجود و درگیری جهان با ویروس کرونا و مخاطراتی که در تمام مسائل بوجود آورده از انجام تمرینات تیم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
سپس فاطمه سید مومن، ضمن تشکر از زحمات مربی و سرپرست تیم فوتسال که در راستای پیشرفت تیم از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند، و از اعضای تیم که در این شرایط همت کردند و با حضور منظم خود در تمرینات شرکت کردند تا موجب سربلندی تیم در مسابقات شوند، قدردانی کرد.
گنجی نیز طی سخنانی در جمع بازیکنان با اشاره به موفقیت این تیم در مسابقات انتخابی یادآور شد: این تیم می‌تواند همان‌گونه که در مسابقات استانی موفق عمل کرد با تلاش بیشتر به اهداف خود که همان قهرمانی کشوری است دست یابد.
در پایان سید مومن با اشاره به این موضوع که ورزش های تیمی، بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه افراد دارد و با آرزوی موفقیت برای تیم فوتسال تأکید کرد: همدلی می‌تواند رمز موفقیت ما در این مسابقات باشد و باید این همدلی بین مجموعه تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت در بالاترین سطح خود وجود داشته باشد.
گفتنی است رقابت های کشوری فوتسال دانش آموزی در روز شنبه۱۶اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار