سنجش موفقیت مدیران مدارس، فرایند یاددهی و یادگیری و ارتباط موثر با معلمان و اولیا است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، عنوان کرد امروز بیش از سایر زمان ها نیاز به فهم مشترک از مسائل آموزش و پرورش با اولیاء، ذی نفعان مدارس و سایر عوامل عرصه های اجتماعی وجود دارد. در این راستا گفتگو تنها عامل موثر جهت حل چالش های پیش روی همه برای مسیر آینده نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سنجش موفقیت مدیران مدارس، فرایند یاددهی و یادگیری و ارتباط موثر با معلمان و اولیا است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، پیرو هماهنگی های صورت گرفته، توسلیان مدیر مدرسه هیئت امنایی زمانی و سلطان زاده مدیر شاهد شهید شهریاری با حضور در دفتر هادی حنیف نیا مدیر منطقه با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مدیران مدارس مذکور با ارائه گزارشی از مجموعه عملکردهای آموزشی و پرورشی مدارس خود در دوران آموزش های مجازی، از زحمات دبیران و عوامل اجرایی این مدارس قدردانی کردند و از نتایج حاصله و موفقیت های این مدارس سخن گفتند.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران نیز ضمن خوشامدگویی و قدردانی از زحمات مجموعه عوامل این مدارس گفت: امروز بیش از سایر زمان ها نیازمند فهم مشترک از مسائل آموزش و پرورش با اولیاء و ذینفعان مدارس و سایر عوامل عرصه های اجتماعی هستیم و در این راستا گفت و گو تنها عامل موثر برای حل چالش های پیش روی همه ما برای مسیر آینده نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: بنابراین می توان گفت که یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران مدارس در امر راهبری، فرایند یاددهی و یادگیری، ارتباط موثر و هدفمند با معلمان، دانش آموزان و اولیای مدارس و عوامل تاثیرگذار در امر مدرسه است که مهمترین ابزار آن بهره گیری از امر گفت و گو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار