در تقارن میلاد حضرت زهرا(س) و دهه فجر برگزار شد؛

همایش مادران صبور

ملارد(پانا)- همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و رئیس اداره بهزیستی ملارد از مادران دارای فرزند معلول تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش مادران صبور

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی در این همایش، ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) گفت: مادرانی که دارای فرزند با توانایی متفاوت هستند جنس دیگری از مادرانگی را تجربه می‌کنند.

داود خادم گفت: این عزیزان در هر لحظه با توجه به شرایط فرزند خود صبورتر ، شجاع تر و با عشق و علاقه بیشتری پیش می‌روند تا بتوانند نیازهای فرزند خویش را که بسیار متفاوت از نیازهای فرزندان عادی است، برآورده سازند و این شرایط تا سنین بالای فرزند نیز ادامه دارد.

خادم در ادامه با تأکید بر لزوم تقدیر از زحمات مادران دارای فرزند معلول و همین‌طور خانواده این فرزندان به مناسبتهای گوناگون گفت: تقدیر از مادران و بالطبع خانواده‌های دارای عضو معلول مختص یک روز و یک مناسبت خاص نیست چون این افراد با نگهداری و مراقبت از فرشته‌هایی که با توانایی و شرایط متفاوت پا به این دنیا گذاشته‌اند، در هر لحظه و هرثانیه شایسته تجلیل هستند.

او در پایان گفت: الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا(س) بهترین راه برای تحکیم بنیان خانواده بوده و الگویی بی همتا در تمامی شئون برای زنان و مادران این سرزمین است.

در این مراسم از بیست مادر دارای فرزند معلول که تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد هستند، با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار