افتتاح پایگاه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام جعفر صادق(ع) شیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) شیروان، مزین به نام این سردار و با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان ناحیه و جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، نمازگزاران و بسیجیان این محله افتتاح گردید.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پایگاه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام جعفر صادق(ع) شیروان

به گزارش پانا، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان شیروان در آیین افتتاحیه این پایگاه، با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مکتب حاج قاسم سلیمانی سه موضوع اخلاص در عمل، شجاعت و ولایت مداری خیلی برجسته است.

یحیی محمدیاران با اشاره به اینکه خط قرمز سردار حاج قاسم سلیمانی، ولایت گرایی و انقلابی مداری ایشان بود.افزود: حاج قاسم سلیمانی در عراق و سوریه محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی داشت و بیشتر جوانان دلباخته رشادت ایشان بودند و در هرکجا که صحبت از شجاعت است نامی از ایشان نیز برده می شود و در هیچ کجای از دنیا، سابقه ندارد که فردی پیکرش را با این شکوه و جلال تشییع کنند، که این خود نشان از شجاعت و دلاوری، این شهید گرانقدر است.

وی در ادامه گفت: خوشا به حال شما فرزندان این پایگاه و بسیجیان عزیز که نام پایگاهتان به نام این سردار شهید مزین شده است لذا وظیفه شما، باید پیمودن راه و هدف این شهید در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... باید باشد.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان شیروان با بیان تقدیر و تشکر از بانیان تاسیس و راه اندازی این پایگاه مقاومت اظهار داشت: در این پایگاه، کارهای جهادی را پر رنگ‌تر نموده و همچنین تشکیل حلقه های صالحین، معرفتی و تربیتی را در اولویت قرار دهید که اگر در زمینه های تربیتی خوب کار شود اثرهای خوبی را برای شهرستان و استان خواهیم داشت.

محمدیاران گفت: شما بسیجیان باید با برنامه ریزی هدفمند و با تعامل با هیئت امناء و امام جماعت مسجد در تقویت عرصه های نه گانه مأموریت های بسیج و به ویژه در سرآمد های این عرصه، یعنی حوزه های امنیتی و مجازی حضوری فعال داشته باشید، چرا که دشمن در این حوزه ها بسیار فعال است و ما باید خیلی مراقب باشیم و لذا حرکت و گام های ما باید در مسیر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد تا شاهد رشد ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان شیروان نیز گفت: بسیج یکی از رکن های اساسی کشور است و باید باشد تا نظام اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمن محافظت کند.

حجت الاسلام محمد مریدی افزود: پیگیری‌های جدی آقای موسوی و هیئت امناء محترم مسجد و سخت کوشی های نوجوانان و جوانان موجب شد تا این پایگاه به مرحله افتتاح برسد لذا بنده در مدت حضور خود در این مسجد از همه شما بسیجیان عزیز خیلی درس‌ها یاد گرفتم و امیدوارم که فعالیت های شما ان شاء الله نویدبخش آینده ای روشن برای محله و این پایگاه باشد و همانطور که نام این پایگاه مزین به نام سردار دلها است و همچنان که نام این سردار می درخشد، نام این پایگاه نیز باید بدرخشد تا قدمی برای این ملت و کشور برداشته شود.

وی با ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای انجام گرفته در این مسجد گفت: حلقه های صالحین در این مسجد از دو ماه پیش راه اندازی گردید و ساختمان این پایگاه نیز با کار بنایی بچه ها و با هزینه ای بالغ بر شصت میلیون ریال، از پول تو جیبی به صورت زیبایی ساخته شده است.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان شیروان در پایان با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های همه بسیجیان اظهار کرد: با افتتاح این پایگاه، تازه شروع راه و اول مسئولیت است و باید کارهایی انجام شود که همراه با تبعیت محض از ولایت فقیه و خدمت به مردم باشد.

قرائت قران توسط قاری برجسته استانی آقای علی مزینی، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و کلیپ سردار دلها، اعطای حکم سرپرستی پایگاه به آقای وحید شیردل، مداحی اهل بیت(ع) توسط کربلایی رضا وقاری و پذیرایی بسته بندی شده از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه این پایگاه مقاومت بسیج بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار