نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی:

ملت ایران به عنوان نماد استکبار ستیزی همواره در خط مقدم جنگ اسلام با استکبار حضور دارند

تبریز(پانا) - جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت و یوم الله 13 آبان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران به عنوان نماد استکبار ستیزی همواره در خط مقدم جنگ اسلام با استکبار حضور دارند

نماینده ولی فقیه استان، در مورد ویژگی های روز 13 آبان سال 99 در این جلسه گفت: 13 آبان امسال مصادف با روز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) است و روز پایانی هفته وحدت هم می باشد و از طرفی دیگر طی این روزها اهانت هایی به ساحت مقدس پیامبر(ص) صورت گرفته که خشم تمام مسلمانان را برانگیخته است.
وی افزود: عادی سازی روابط بین تعدادی از دولت های سرسپرده عربی با رژیم کودک کش صهیونیستی، دهن کجی به مبارزات مردم فلسطین است و دل مردم جهان را به درد می آورد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: ملت ایران به عنوان نماد استکبار ستیزی و پرچم داری وحدت و همگرایی در جهان اسلام، سال ها در خط مقدم جنگ اسلام با استکبار حضور داشته و دارند و چشم سایر ملت هایی که تحت ظلم و ستم بوده اند، به ملت ایران است.
وی با بیان اینکه امسال امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد، اظهار کرد: باید از فرصت های فضای مجازی استفاده هوشمندانه کرد و از کارهای جزیره ای پرهیز نمود تا محتوای اثر گذار در فضای مجازی منتشر شود. فضای اینترنت در دست استکبار هم باشد، در همین زمینه می شود رزمایش استبکار ستیزانه برگزار کرد.
وی ادامه داد: در رابطه با قضیه اهانت رئیس جمهور فرانسه شاهد بودیم که خشم مسلمانان جهان دلیلی بر عقب نشینی وی شد. رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با خبرگزاری قطری الجزیره بیان کرد که اظهارات و درد مسلمانان را درک می کنیم و خبر ها و خبرگزاری های ایران مستقل و غیر دولتی هستند و به دولت فرانسه مربوط نیست. این گفته ها نشان می دهد که وی با مشاهده خشم مسلمانان عقب نشینی کرده است. همه شاهد اقدامات و حرکت جوانان اسلامی علیه این اهانت بودیم.
آل هاشم افزود: یکی از ویژگی های بارز آیت الله قاضی طباطبایی، توجه و ارزش دادن به جوانان بود. منزل ایشان پایگاه و مرکز انقلاب بود زمانی که تمام درهای شهر به روی همه جوانان انقلابی بسته شده بود.
وی در رابطه با تبعید امام نیز صحبت کرد و گفت: روز 13 آبان را باید گرامی بداریم چرا که در سال 1343، امام را از خانه اش ربودند و تبعید کردند و هیچ کسی همراه امام نبود ولی امام با استقامت و بدون ترس مبارزه کرد و سرانجام به میهن خود بازگشت. در این روز آمریکا را از ایران راندند و انقلابی بزرگ تر از انقلاب قبلی رخ داد. این عمل امام احساس استقلال و آرمان خواهی را در دل های مردم ایجاد کرد.
وی در پایان گفت: 13 آبان روز شهادت دانش آموزان عزیز ایران در مقابل دانشگاه تهران است که برای حفاظت از انقلاب در آنجا تجمع کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار