فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد:

امروز فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش در جهان جاری و ساری است

بجنورد (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورددر مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرستان بجنورد بیان کرد مسیر شهدا ادامه دارد و فرهنگ دفاع مقدس امروز بیش از پیش در جهان جاری و ساری است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش در جهان جاری  و ساری است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات بسیار با شکوه و حماسه پر افتخار در تاریخ ملت ایران است و مسیر شهدا همچنان ادامه دارد و اگر در مسیر شهدا ایستادگی در مقابل استکبار داشته باشیم قطعا مسیر سعادت خواهد بود.

سرهنگ الهی راد ادامه داد: دشمن در زمان جنگ، سعی داشت تا شعله انقلاب را خاموش کند، ولی به واسطه فداکاری و جهاد نه تنها شعله انقلاب خاموش نشد، بلکه پرفروغ تر نیز شد و با اشعه های تابناک خودش این فرهنگ را به تمام جهان صادر کرد و مبدأ تحولات بسیار زیادی در سراسر جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد عنوان کرد: گاهی دشمنان اسلام به دنبال این هستند که سطح جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را پایین جلوه دهند، اما دفاع مقدس درگیری و منازعه بین دو کشور همسایه نبود، بلکه درگیری اسلام در مقابل تمام کفر جهانی بود که با رشادت های ملت ایران به ویژه شهدای عزیز و شهدای دانش آموز که تعداد 36 هزار نفر شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شدند، جنگ به پیروزی رسید.

الهی راد با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس گفت: امروز وظیفه ما این است که تجربیات دوران دفاع مقدس را برای نسل خودمان بیان کنیم، چون با همین فرهنگ باید مسیر دفاع مقدس را ادامه دهیم. همچنین از مقام شامخ شهدا باید تجلیل به عمل آوریم و به فرهنگ شهدا تأسی بجوییم. 96 درصد وصیت شهدای عزیزمان توصیه به پشتیبانی از ولایت فقیه بود تا مملکت آسیب نبیند.

وی در پایان یادآور شد: مسیر نورانی شهدا توسط جوانان عزیز ما در حال طی کردن است و افتخار می کنیم که هم اکنون دانش آموزان و معلمین ما پیرو راه شهدا هستند و اهداف دفاع مقدس را دنبال می کنند.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار