فرماندار رباط کریم گفت:

دفاع مقدس سند زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

رباط کریم(پانا)- تمام دستگاه های اجرایی موظف اند تا برنامه های هفته دفاع مقدس را با رعایت پروتکل های بهداشتی باشکوه تر از سال های گذشته اجرا کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس سند زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم در دومین جلسه ستاد شورای هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها، محکومیت اهانت وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و تبریک قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه گرانسنگی است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند و این مهم فصل اقتدار و عزت نظام است.
نماینده عالی دولت با اشاره به ضوررت هماهنگی های لازم برای به هر جه با شکوه تر برگزار شدن چهلمین پاسداشت هفته دفاع مقدس توسط تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان با رعایت آیین نامه های بهداشتی عنوان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری ها، جانفشانی ها و استقامت رزمندگان اسلامی است که با رشادت هیشان باعث شدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمنان واگذار نشود از این روی، برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی برای ماندگاری در حافظه تاریخ و انتقال آن به نسل جدید بیان شود.
ملکشاهی با بیان طنین انداز شدن زنگ دفاع مقدس در مدارس افزود: به طور قطع آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس بی بدیل است و باید با برنامه ریزی های درست، دانش آموزان را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شادت آشنا کرد. باید میراث دار انقلاب باشیم تا بتوانیم دانش آموزان مکتبی و انقلابی تربیت نماییم. از این روی مطلوب است زنگ مدارس در روز ۳۱ شهریور ماه به مناسبت این مهم توسط آموزش و پرورش طنین انداز شود.

خبرنگار محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار