فرماندار رشت:

ویروس کرونا اجتماعات را هدف قرار گرفته است

رشت –( پانا) - – فرماندار شهرستان رشت گفت: ویروس کرونا اجتماعات را هدف قرار گرفته است، بنابراین بسیار مهم است که از تجمعات دوری شود

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ویروس کرونا اجتماعات را هدف قرار گرفته است

به گزارش ایرنا، علی فتح اللهی عصر روز سه شنبه در جلسه مقابله با مدیریت کرونا شهرستان رشت در فرمانداری افزود: اینکه ویروس کرونا تجمعات را مورد هدف قرار گرفته برای ما پیام سنگینی است شاید برخی از چیزها را برای ما یادآوری می کند که چه اتفاقات خوبی از دورهمی ها و موارد دیگر داشتیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه اجتماع، معنی خود را از دست داده، اظهار کرد: هر جایی که اجتماعی وجود دارد از بابت تقویت ویروس کرونا در آن اجتماعات نگران هستیم لذا باید به حضور نیافتن در اجتماعات و رعایت فاصله فیزیکی توجه جدی شود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه ما مسئولان در قبال سلامت جامعه مسئول هستیم، خاطر نشان کرد: ما مسئولان در رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم وظیفه داریم، تصمیمات ما باید چنان دغدغه ها را برطرف کند که مردم خیالشان راحت باشد.

وی با بیان اینکه در جهت تقویت در بخش درآمدی و اقتصادی مردم مسئول هستیم، اظهار کرد: اگر ما تصمیم بگیریم که تالارها بسته شود، بسیاری از مشاغل مرتبط با آن بسته می شود بنابراین باید تدابیری داشته باشیم که باید چه کار کنیم و چه شرایطی را فراهم نماییم تا اقتصاد و سلامت را با هم داشته باشیم، اگر چه اولویت با سلامت است زیرا جامعه ای که سالم نباشد، هیچ فعالیتی در آن با نگاه توسعه گرانه نخواهد بود.

فتح اللهی از اعضای ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رشت خواست تا در جلسه بعدی پیشنهادت و نقطه نظرها کاملا کارشناسی مبنی بر اینکه چگونه و چه برنامه ای را می توانیم رقم بزنیم که هم فعالیت بازار را داشته باشیم و هم با کرونا مقابله کنیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره ملاقات هفتگی "روزهای سه شنبه" خود مردم خاطر نشان کرد: برخی از مراجعات از افرادی است که به دلیل بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند بنابراین تصمیمات کارشناسی ما برای رفع دغدغه های مردم در این ارتباط بسیار مهم و حائز اهمیت است ما نباید مردم را نگران کنیم.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: همه ما در این جلسه حقوق بگیر هستیم اما آنهایی که شغل آزاد دارند درآمد آنها به حضور و تقاضای مردم بستگی دارد، لذا تصمیم گیری ما در این جلسات بسیار مهم است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار