تولید بیش از90 فیلم آموزشی و تدریس در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌ پردیس

پردیس(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌ پردیس از فعالیت کارشناسی گروه تکنولوژی و گروههای آموزشی در تولید بیش از 90 فیلم آموزشی جهت تولید محتوای آموزشی پایه چهارم سامانه شاد، کانال های آموزشی ایمای استان، پرتال آموزش و پرورش شهرستان پردیس و کارشناسی تکنولوژی آموزشی منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از90 فیلم آموزشی و تدریس در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌ پردیس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش پردیس، ثریا علی محمد زاده گفت: از آغاز تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا سرگروه‌های آموزشی ابتدایی با همکاری معلمان توانمند در منطقه کلاس‌های درس را به صورت مجازی برگزار کنند و فیلم آموزشی کلاس‌های درس خود را ضبط کنند تا از طریق کانال های آموزشی استان با نام ایما در برنامه سروش در اختیار تمام دبیران و دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: فیلم‌های تدریس معلمان منطقه بصورت فیلمبرداری با دوربین یا با استفاده از نرم‌افزارهای تولید محتوا با هدف پیگیری آموزش در روزهای تعطیلی مدارس تدوین شده است.

معاون آموزش ابتدایی پردیس تصریح کرد: از تعداد 90 فیلم آموزشی، 40 فیلم آموزشی در دوره اول و 53 فیلم آموزشی در دوره دوم ابتدایی بارگذاری و یا به استان ارسال شده است.

او یادآور شد: استفاده از فضای فناوری دستاوردهایی مفیدی داشته است. به عنوان مثال، تنوع‌بخشی در منابع یادگیری، استفاده از محتواهای متعدد، امکان به اشتراک گذاشتن تجربه معلمان، فرصت‌هایی را فراهم کرده که حتما از ظرفیت‌های فناوری نیز در امر آموزش استفاده خواهیم کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پردیس خاطرنشان کرد: به هر حال مختصات در فضای مجازی با تدریس در کلاس حضوری متفاوت است، از این رو سعی شده آموزش هایی برای معلمان در نظر گرفته شود و امیدواریم که این آموزش‌ها تداوم یابد.

وزارت آموزش و پرورش نیز هماهنگی‌های لازم را با صدا و سیما انجام داده تا برنامه‌های تلویزیونی را به صورت مداوم ادامه دهند تا در دسترس همه دانش آموزان باشد و همگی بتوانند از مدرسه تابستانی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار