مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان بوشهرآغاز شد

بوشهر(پانا) - مرحله سوم رزمایش مواسات، هم ­دلی و کمک مؤمنانه امروز هم ­زمان با سراسر کشور از ساعت 16 در استان بوشهرآغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان بوشهرآغاز شد

این بسته­ ها به همت سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر جمع ­آوری شده که هر بسته معیشتی شامل اقلامی مانند برنج، گوشت، مرغ ، روغن ، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی بوده و دارای ارزشی معادل 3 میلیون ریال است.

در این مرحله از رزمایش 7 هزار کیسه برنج اهدایی فرمانده کل سپاه نیز بین خانواده­ های ایثارگران، جانبازان دارای کد 28 و رزمندگان فقیر توزیع می ­شود.

در مرحله اوّل این رزمایش که در ابتدای ماه مبارک رمضان در استان بوشهر برگزار شد، 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 120 میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

مرحله دوم این رزمایش نیز در نیمه ماه مبارک رمضان هم زمان با سال روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد که در این مرحله 41 هزار بسته معیشتی به ارزش 123 میلیارد ریال بین خانوارهای جامعه هدف توزیع شد.

بسته­ های معیشتی به همت خیرین استان، دفتر آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شرکت ­های پارس جنوبی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نواحی حوزه­ ها و پایگاه ­های مقاومت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، نیروگاه اتمی و قشرهای مختلف مردم جمع­ آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار