استاندار خبر داد: عرضه هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران در فرابورس

ساری (پانا) - استاندار مازندران از عرضه هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران در فرابورس و پیش‌بینی جذب سرمایه 1000 میلیارد تومانی از پذیره‌نویسی هلدینگ ثروت آفرینی در فاز نخست خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خبر داد: عرضه هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران در فرابورس

به گزارش روابط عمومی استانداری، جلسه هلدینگ ثروت آفرینی استان جهت بحث و بررسی برای تداوم حرکت این مجموعه مهم و تاثیر گذار در امر سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ریاست استاندار مازندران برگزار شد.

احمد حسین زادگان؛ در این جلسه با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف از جمله حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن، یادآور شد: هلدینگ سرمایه گذاری از جمله پیشران های استان برای ایجاد تحرک در بخش های مختلف است که در برنامه های اصلی کارگروه اقدام نیز قرار دارد.

وی با بیان این که در بسیاری از حوزه ها در استان، زمینه برای سرمایه گذاری و تحول وجود دارد، افزود: هلدینگ ثروت آفرینی، روند توسعه مازندران با سرمایه گذاری در بخش های مختلف را شتاب می بخشد.

مقام عالی دولت در مازندران عنوان کرد: مقرر شد 20 درصد منابع این هلدینگ از سوی هیات موسس و سرمایه گذاران مازندرانی و مابقی در قالب عرضه در فرابورس تامین شود.

حسین زادگان، افزود: پیش بینی می شود؛ برای فاز نخست بیش از 1000 میلیارد تومان در بخش های مختلف و اولویت دار استان سرمایه گذاری صورت گیرد که امید است با تدارک بستر آن محقق شود.

استاندار گفت: با پذیره نویسی در فرا بورس زمینه برای مشارکت آحاد مردم نیز از این طریق در هلدینگ ثروت آفرینی فراهم می شود که تحقق این موارد، انشالله زمینه را برای به نتیجه رسیدن موضوعات مورد بحث جلسه فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار