معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

رسیدن به مرزهای خلاقیت در شرایط قرنطینه

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، خلاقیت در دوران قرنطینه را مسیری به سوی پیشرفت خواند و افزود : در این دوران نباید توقفی در مسیر رشد و توسعه ایجاد گردد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به مرزهای خلاقیت در شرایط قرنطینه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد : در دورانی که به دلیل جلوگیری از پیشرفت این بیماری در جامعه در شرایط قرنطینه به سر می بریم نباید اجازه دهیم تا در مسیر پیشرفت خللی ایجاد گردد.

او در ادامه، رسیدن به مرزهای خلاقیت را اصلی ترین عنصر در شرایط حاضر دانست و افزود : تاریخ نشان داده است که محدودیت ها اگرچه شرایط سخت خود را به همراه دارد اما از سویی دیگر می تواند منجر به شکوفایی ایده های جدید و خلاقانه در انسان و به تبعِ آن جامعه گردد.

بهارلو با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در مسیر توسعه و پیشرفت در هیچ شرایطی نباید متوقف گردد ، تصریح کرد :باید با امید ، تفکر و اندیشیدن ، پردازش های ذهنی خود را در جهت تحول و نوآفرینی تقویت نماییم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ، در شرایط کنونی باید حداکثر استفاده از زمانِ قرار گرفته در اختیار مان را ببریم ، خاطر نشان کرد : مطالعه ، تحقیق و پژوهش در مسائلِ مرتبط کاری در این دوران می تواند بسیاری از خلاهایی که در شرایط عادی با کمبود وقت در آن مواجه بوده ایم جبران نماید.

بهارلو بیان کرد: نباید اجازه دهیم تا شرایط پیش آمده رخوت و سستی در مسیر پیشرفت ما ایجاد کند و قطعا این دوران می تواند دریچه های دیگری از فعالیت های ذهنی ما را فعال و بستری در ایجاد خلاقیت های نوین گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار