معرفی مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان یزد

یزد (پانا) – "منصور کریمی " به عنوان مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان یزد معرفی شد .

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان یزد

در مراسمی که به همین منظور با حضور اعضای شورای معاونین آموزش وپرورش استان یزد درسالن اجتماعات شهید ساداتی آموزش وپرورش استان برگزار شد از زحمات " حسین ملانوری شمس " تقدیر و " منصور کریمی " به عنوان مدیر جدید این نهاد معرفی شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین مراسم با سازمان دانش آموزی را مهمترین نهاد مکمل برنامه های تربیتی آموزش و پرورش خواند وافزود : از منظر سند تحول رسالت آموزش وپرورش یک کلمه است و ان هم " تربیت " تربیتی که همه ساحت های شش گانه را در بر بگیرد .

" عباسعلی دانافر " همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت از حوزه ستاد تا صف را " مربی " خواند و گفت : مربی کسی است که خود تربیت شده است و تلاش می کند دانش آموزان را در ساحت های شش گانه تربیت کند .

" دانافر " عضویت دانش آموزان در فعالیت های دانش آموزی و تشکل های سازمان دانش آموزی را زمینه سازی رشد همه جانبه دانش آموزان دانست و گفت : این تشکل ها برای ارتقای آگاهی دانش آموزان در زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، جامعه پذیری |، مسئولیت پذیری و خود باوری دانش آموزان تلاش می کند

ایشان از خبرگزاری پانا به عنوان یکی دیگر از عرصه های تربیت سیاسی ، اجتماعی دانش آموزان یادکرد و گفت : درخبرگزاری دانش آموزی پانا ، دانش اموزان علاقمند به خبر و رسانه با فراگیری این مهارت ، برای نقش آفرینی در جامعه فردا آماده می شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش درپایان از زحمات حسین ملانوری شمس مدیر پیشین سازمان دانش آموزی قدردانی ومنصور کریمی را به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی کرد .

درابتدای این مراسم حسین ملانوری شمس گزارشی از عملکرد خود در دوره مدیریت سازمان دانش آموزی استان را ارئه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار