مانور سپهبد سلیمانی

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از برگزاری مانور هزار نفری پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مانور سپهبد سلیمانی

هاشم برآوردی در ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز 22 بهمن گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی با آموزش مهارتهای زندگی و دوره های مختلف آماده ی خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز هستند.

برآوردی گفت: به رسم هر ساله مانور یاوران تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در ایام الله مبارکه دهه فجر با حضور دانش آموزان مدارس ویژه تشکیلاتی در مرکز استان ها و مناطق استان کرمان تشکیل شده و برگزار می شود.

وی افزود: در مرکز استان به صورت پایلوت یک مرکز دخترانه و یک مرکز برای پسران با کف حداقل ۱۰۰۰ نفر دانش آموز برای هر ظرفیت تشکیل می شود.

برآرودی گفت: امسال با توجه به اینکه سردار سپهبد قاسم سلیمانی آسمانی شدند امسال ما نور به یاوران انقلاب ما سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده.

مسئول سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: در همین راستا صبح روز دوشنبه در مدرسه حضرت مریم ناحیه یک آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۱۰۰۰ نفر دانش آموز دختر مانور یاوران انقلاب برگزار می شود و دانش آموزان پس از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجرای سرود حاج قاسم سلیمانی و آموزش هایی که در طول سال تحصیلی و مهارتهایی که دیده اند به معرض نمایش و ما نور قرار می دهند.

برآوردی از پیشتازان به عنوان دانش آموزان فعال مدارس نام برده و افزود: خوشبختانه کارهای مقدماتی با همت دوستان عزیز انجام شده و آموزش های لازم و تمرین و مرور کردند.

وی ابراز امیدواری کرد از ساعت ۹ تا ساعت ۱۱ با حضور مسئولین استانی مانور بزرگ یاوران انقلاب پایلوت استانی به بهترین وجه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار