مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکیدکرد:
نظارت مستمر بر اجرای ضوابط مربوط به بازنشستگی و انتصاب مدیران
اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل برضرورت نظارت مستمر بر اجرای ضوابط مربوط به بازنشستگی و انتصاب مدیران تاکیدکرد.
سید اردشیر رشیدی آل هاشم، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای راهبری تحول اداری آموزش و پرورش این استان با تأکید بر نقش تحول اداری در ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و اداری، اظهارکرد: اجرای دقیق، قانونمند و هماهنگ بخشنامههای بازنشستگی و انتصاب مدیران از مهمترین الزامات تحقق اهداف تحول اداری در آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به ضرورت رعایت عدالت، شفافیت و پاسخگویی در فرآیندهای اداری، افزود: همه واحدهای اجرایی موظف هستند ضمن اجرای کامل بخشنامههای ابلاغی، زمینه رفع ابهامات و دغدغههای همکاران را فراهم کرده و با اطلاعرسانی دقیق، اعتماد و رضایتمندی فرهنگیان را افزایش دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین بر ضرورت نظارت مستمر بر اجرای ضوابط مربوط به بازنشستگی و انتصاب مدیران تأکید کرد و گفت: رعایت دقیق مقررات و بهرهگیری از سازوکارهای شفاف در این حوزه، زمینهساز ارتقای کارآمدی نظام اداری و تحقق برنامههای تحولگرایانه در آموزش و پرورش خواهد بود.
گفتنی است در این جلسه، اعضای شورای راهبری تحول اداری بر اجرای دقیق مصوبات و پیگیری مستمر موضوعات مطرحشده در راستای ارتقای کیفیت مدیریت و خدمات آموزشی در سطح استان تأکید کردند.
ارسال دیدگاه