مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

سازمان دانش‌آموزی، ‌یکی از موثرترین تشکل‌های دانش‌آموزی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و‌‌‌‌‌ پرورش استان اردبیل گفت سازمان دانش‌آموزی به عنوان یکی از موثرترین تشکل‌های دانش‌آموزی، نقش برجسته‌ای در اعطای مسئولیت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، ‌یکی از موثرترین تشکل‌های دانش‌آموزی است

کلام‌الله صفری‌‌‌‌‌‌ در‌ آیین گرامی‌داشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی ‌‌‌‌که‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ‌حضور مسئولان و منتخبان سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در‌ سالن جلسه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان این استان برگزار شد، اظهار کرد:‌ سازمان دانش‌آموزی به عنوان یکی از موثرترین تشکل‌های دانش‌آموزی، نقش برجسته‌ای در اعطای مسئولیت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان دارد که این امر می‌تواند منجر به رشد و ارتقای فاکتورهای مختلف اجتماعی و بالندگی جامعه شود.

وی‌‌‌ تصریح کرد: یکی از رسالت‌های اصلی در سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان کنشگر، فعال و پویا است که حضور و فعالیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، حکایت از فعالیت موثر و توفیق سازمان در این عرصه دارد.

تجلیل ‌‌از مربیان برتر و دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی استان در سال گذشته، بررسی و تحلیل‌ برنامه‌های برجسته سازمان دانش‌آموزی در جریان سال 1402 و تشریح اهداف و برنامه‌های سازمان در سال پیش رو و... از‌ دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار