74 دانش آموز اردبیلی به مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز اعزام می شوند

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : 74 نفر از دانش آموزان برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآن ؛ عترت و نماز ،عازم مسابقات کشوری می شوند.

کد مطلب: ۹۲۸۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
74 دانش آموز اردبیلی به مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز اعزام می شوند

سید غلامحسن خلیلی موسوی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : حضور چشمگیر دانش آموزان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز علاوه بر تعمیق و تقویت باورها و اعتقادات دانش آموزان می تواند زمینه رقابت و تشویق دانش آموزان قرآنی را فراهم سازد.

اوبا بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز استان بیش از ۹۴ هزار نفر دانش آموز رقابت کردند، گفت: مرحله منطقه ای این دوره از مسابقات نیز با شرکت ۹۵۰۰ نفر در مناطق ۱۹ گانه استان برگزار گردیده که از میان آنها۱۷۰۰ دانش آموز برگزیده و منتخب استان به میزبانی شهرستان نیر به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تعداد شرکت کنندگان در مرحله استانی را ۷۳۰ نفر دختر در ۱۲ رشته و ۸۷۰ نفر پسر در ۱۴ رشته در این دوره از مسابقات دانست و ابراز داشت: 74 نفر از دانش آموزان برگزیده استانی به مرحله کشوری که درجریان ماههای تیر و مرداد سالجاری در استان های زنجان و خراسان رضوی برگزار می شود، اعزام خواهندشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار