سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه دست سازه های ورزشی

کارون (پانا- سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از برگزاری نمایشگاه دست سازه های ورزشی در آموزشگاه عترت خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه دست سازه های ورزشی

کاظم باقلائی ضمن اعلام این خبر، افزود: دانش آموزان کلیه مدارس شهرستان کارون با بهره گیری از قدرت تفکر خود توانستند مجموعه وسیعی از دست سازه های ورزشی بوجود آورند که علاوه بر پرورش خلاقیت , لذت خلق کردن را در آنها شکوفا میکند.

وی توضیح داد: این نمایشگاه توانمندی دانش آموزان شهرستان را از لحاظ قدرت تجسم و خلاقیت نشان می دهد که میتوان علاوه بر سرمایه گذاری در بحث ورزش، روی خلاقیت و تولید چنین دست سازه هایی نیز برنامه ریزی شود.

باقلائی خاطرنشان کرد: آموزگاران و دبیران تربیت بدنی برای تولید این دست سازه ها پا به پای دانش آموزان برای کمک به آنها تلاش نمودند که جای بسی قدردانی دارد و به حول قوه الهی در بخش تربیت بدنی و ورزش میتوانیم شاهد موفقیت های روز افزون در شهرستان باشیم.

محمود معزی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه دست سازه های ورزشی در شهرستان کارون، تصریح کرد: به واقع تنوع و خلاقیت در طرح های نمایشگاه امسال موج می زند و کار انتخاب را سخت خواهد کرد. دانش آموزان شهرستان توانستند با بهره گیری از قدرت فکر و ذهن خود آثار ماندگاری با استفاده از مواد غیر قابل مصرف بوجود آورند که باید از این عزیزان تقدیر شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در پایان ضمن عرض خسته نباشید به دانش آموزان و دبیران تربیت بدنی، گفت: هر چه بیشتر بتوانیم دانش آموزان را از نظریه و تئوری ها به سمت کارهای دستی و عملی سوق دهیم ثمره و نتیجه مطلوب تری در انتظار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار