مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبرداد:

مشارکت ۱۶۰ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در مانور زلزله

بیرجند(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت : مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور دربیش از 2000آموزشگاه خراسان جنوبی با حضور 160 هزار دانش‌آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۱۶۰ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در مانور زلزله

محمدرضا بااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی صبح امروز در حاشیه مراسم مانور زلزله و ایمنی درگفتگوباخبرنگارپانا اظهار داشت: همه ساله به منظور فراهم کردن زمینه ارتقا، افزایش آمادگی دانش آموزان و فرهنگیان و برای ترویج ایمنی در برابر زلزله مانور سراسری زلزله و ایمنی در تمامی مدارس کشور برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه مانور زلزله در بیش از2000 آموزشگاه سطح استان برگزار شد، گفت: اجرای مانور زلزله و ایمنی سبب می‌شود دانش‌آموزان و فرهنگیان آمادگی خود را در مقابله با موقعیت‌های بحرانی و حوداث تمرین کنند.


مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: زمین لرزه پدیده‌ای طبیعی است که عدم آگاهی نسبت به آن سبب بروز مشکلات و افزایش خسارت می‌شود و چگونگی عملکرد انسان‌ها در قبل و بعد از وقوع این پدیده طبیعی می‌تواند بر میزان خسارت تاثیر زیادی داشته باشد.


بااطمینان افزود: امروز قریب 160‌هزار دانش‌آموز در مانور زلزله شرکت و آموزش‌های لازم در برابر حوادث را فرا گرفتند.


بااطمینان، افزود: ایجاد زمینه‌های مناسب برای ارتقای سطح آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی مناسب برای واکنش صحیح در زمان زلزله بسیار مفید است و ایجاد فرهنگ ایمنی، مقاوم سازی، کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله از اهداف بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار