270 نفر دانش آموز اردستانی عضو شورای دانش آموزی مدارس شدند

اردستان، اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردستان گفت: در انتخابات شورای دانش آموزی ۲۷۰ نفر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی اردستان به مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

کد مطلب: ۸۶۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
270 نفر دانش آموز اردستانی عضو شورای دانش آموزی مدارس شدند

احمد هراتی درگفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: اگر مدیران شوراهای دانش‌آموزی را به عنوان یک فرصت بشناسند توانایی آن‌ها افزایش یافته و شوراها می‌توانند فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و کیفیت‌بخشی به امور تحصیلی دانش‌آموزان داشته باشند.

وی بابیان اینکه دانش‌آموزانی باید در شوراهای دانش‌آموزی ورود کنند که اخلاق مدار و دارای اعتقادات دینی پایدار باشند و بتوانند فاصله بین دانش آموزان و مسئولان مدارس را کمتر کنند، افزود: شوراهای دانش‌آموزی باید نیازهای دانش‌آموزی را به معلمان و مدیران مدارس و اهداف آموزشی را به دانش آموزان منتقل کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردستان، گفت: در این انتخابات بیش از ۳ هزار دانش‌آموز دوره دوم ابتدایی و پایه‌های متوسطه اول و دوم در ۵۰ آموزشگاه شرکت کردند.

هراتی بابیان اینکه حضور دانش آموزان در این انتخابات آنان را برای مسئولیت‌های بزرگ آماده می‌کند تاکید کرد: در این انتخابات ۲۷۰ نفر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی به مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به نسبت جمعیت مدارس در هر مدرسه از ۷ تا ۱۲ نفر به عنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردستان،تصریح کرد: نقش شورای دانش‌آموزی به عنوان یکی از ارکان مدرسه، تمرین دموکراسی، مردم سالاری دینی و در راستای تحقق اصل دانش‌آموز محوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار