معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

عضویت 16هزار و 600 دانش آموز در کانون های استان

بیرجند(پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 16 هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر از دوره های مختلف تحصیلی، در کانون های فرهنگی تربیتی استان عضویت داشته و فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۸۲۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
عضویت 16هزار و 600 دانش آموز در کانون های استان

فرشید جعفری صبح امروز در نشست اعضای ستاد اوقات فراغت این اداره کل اظهار کرد: توجه به کار آفرینی، آموزش حرف مورد نیاز استان و ترویج، توسعه و تعمیق علوم اسلامی در کلاس های اوقات فراغت مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در تابستان سال جاری است.

وی، با اشاره به فعالیت 24 کانون فرهنگی تربیتی در شهرستان ها و مناطق استان، تصریح کرد: کانون های استان در چهار محور علمی،ورزشی، فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و علومی همچون احکام و معارف قرآنی، خیاطی، نقاشی، خوشنویسی، رایانه،فوتبال، فوتسال تنیس روی میز و بسیاری از رشته های دیگر را به دانش آموزان علاقمند آموزش می دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی یاد آور شد: کانون های فرهنگی و تربیتی پایگاهی مناسب برای گفتمان سازی ارزش های والای اسلامی ایرانی و جریان سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب به ویژه در بحث نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت ازکالای ایرانی هستند.

جعفری، برپایی نمایشگاه از تولیدات دانش آموزان در رشته های مختلف و عرضه آن به مردم استان را گامی موثر در راستای معرفی توانمندی های دانش آموزان نوجوان و حمایت از کالای ایرانی دانست و اضافه کرد: توانمند سازی دانش آموزان در عرصه های مختلف و آماده کردن آن ها برای ورود موفق به جامعه و بازار علم و سرمایه یکی از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی و تربیتی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار