جلسه هم اندیشی مدیرسازمان دانش آموزی ومدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی جهت اجرای طرح گردشگری

جلسه هم اندیشی مدیر و مسئولین سازمان دانش آموزی با مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، جهت اجرای دومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تأمین اجتماعی استان در دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان برگزارشد.

کد مطلب: ۷۱۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی،محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل سازمان تآمین اجتماعی خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به اجرای دومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح توجه به نیاز مالی دانش آموزان نباشد هدف آشنایی با شرایط و مهارت های تآمین اجتماعی و آشنایی با مزایای تآمین اجتماعی برای خانواده ها خصوصا سرپرست خانوارها ، شناسایی و تحت پوشش قرارا دادن آنها تحت صندوق تأمین اجتماعی باشد.

وی با اشاره اینکه، آگاهی دادن به خانواده ها و دانش آموزان به امید اینکه، جامعه ای عاری از فقر و فلاکت داشته باشیم اظهارداشت: در راستای اجرای طرح باید شرایط مطلوب را جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان فراهم نماییم تا از وجود آنان در آینده استفاده نمائیم .

مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه این دیدار ، بیان کرد: همه معتقدیم که کمک به دانش آموزان ، ساختن و تضمین آینده جامعه است.

وی افزود: یکی از آرمان های سازمان دانش آموزی ، ساختن و آماده کردن دانش آموزان برای ورود به مدیریت سیاسی فرهنگی اجتماعی،اقتصادی و ... می باشد.

مصباح در پایان بیان کرد: یک سوم دانش آموزان استان تحت عضویت سازمان دانش آموزی است که رتبه اول کشوری را کسب نموده وتعداد 1900 گروه تشکیلاتی که با 2000 مربی مدیریت می شوند.وخرسندیم از اینکه بتوانیم در این راستا قدم کوچکی برای دانش آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار