پوتین و نتانیاهو در مسکو درباره ایران گفت‌و‌گو می‌کنند

تهران (پانا) - ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه 9 بهمن) در مسکو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دیدار و در خصوص موضوعات مختلف از جمله توافق هسته‌ای و حضور نیروهای ایرانی در سوریه گفت‌و‌گو خواهند کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری رسمی روسیه (تاس)، بخش رسانه‌ای کرملین با اعلام این خبر تأکید کرده است که دو طرف در این دیدار قرار است درباره موضوعات مرتبط با افزایش همکاری‌های مشترک روسیه و اسرائیل از جمله در زمینه تجارت‌، اقتصاد‌، فر‌هنگ و موضوعات انسان‌دوستانه و همچنین موضوعات بین‌المللی از جمله مسائل منطقه‌ای شامل مشکلات خاورمیانه و بحران سوریه گفت ‌‌وگو کنند.

همچنین بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه درباره این دیدار گفته که قرار است در گفت‌و‌گو های روز دوشنبه در مسکو درباره «تحولات در خاورمیانه»، تلاش برای تقویت هماهنگی بین نیروهای مسلح مسکو و تل آویو در سوریه و برخی مسائل دیگر که برای امنیت اسرائیل مهم هستند، مذاکره کند.

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص اسرائیل، نخست‌وزیر این رژیم همچنین این برنامه را دارد که در مسکو درباره توافق هسته‌ای ایران صحبت کند و موضع کشور خود را در مورد مخالفت با حضور دائم نیروهای ایرانی در سوریه روشن کند.

به گزارش این روزنامه، نتانیاهو پیش از این، در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس در این موارد با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت‌و‌گو کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار